Membina 3 blog..

Alhamdulillah akhirnya aku berjaya membina 3 buah blog. Tp x sempurna lg. Banyak kali gak x berjaya. Mula2 tu tensyen gak la. Hampir berputus asa. Tetapi berbekalkan semangat yang ada, aku mengerah empat kerat tulang yang ada ni untuk menyiapkan blog aku. Walaupun sekali pandang macam entah pape je.. tergelak sendiri aku bila tgk blog yang aku buat ni.. hehehe. Tp xpe, aku akan berusaha dengan lebih bersungguh2 lagi.

Tadi aku cuba buka 3 blog untuk perisian laman utama, laman p&p dan maklumat peribadi. Aku try and error yang macam nik ajar. Time kasih diucapkan kepada Nik yang telah mengajar aku camne nak menggodeh dan mengExpolr blog ni.. Arini aku pilih template untuk blog. Banyak kali gak tukar. Pilih mane yang sesuai dan menarik. Pastu aku dah masukkan beberapa gadjet yang menarik untuk dimuatkan ke dalam blog aku.. Banyak kali jugak la aku tukar.. Ada kadang2 sampai x boleh nak bukak laptop aku. X sesuai kot hiasan2 tu.. hehehe..

Tp bila semakin menjadi, aku semakin seronok buat blog ni. Banyak benda aku belajar dan terokai. Alhamdulillah.. Walau ape2 pun aku akan teruskan perjuangan dan tingkatkan usaha aku untuk membina blog ini.. Blog ini akan dikemaskini dari masa ke semasa dan berterusan sampai bila2 untuk dikongsikan bersama.. Amin...

Esok aku akan ke perpustakaan untuk mencari bahan rujukan.. Ya Allah berikanlah hambamu ini kekuatandan hidayahMu..

Jumpa lagi............ :-)

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Membina 3 blog.."

Post a Comment