Sumber Rujukan Bahan P&P

Smalam aku x dapat nak post ape yang aku buat kat perpustakaan. Ada keje kat seremban. huhu. Pada hari rabu lepas aku g ke perpustakaan. Nak cari bahan atau sumber rujukan untuk pengisian laman sejarah. setelah membelek buku selama sejam setengah di Koleksi Islam, akhirnya dapat juga aku mencari buku rujukan walaupun ada jugak yang takde. X banyak buku berkaitan sejarah tamadun islam yang di buat rupanya. huhu.

Akupun stay kat meja tepi tingkap dan baca satu persatu buku tersebut dengan khusyuknya sambil mendengar MP4. hehehe...









Haa.. khusyuk tu membaca.. hehehe. Lepas ni aku nak ambik beberapa maklumat yang penting untuk dimuatkan dalam ruangan Laman Sejarah. Gambar-gambar buku rujukan akan di Upload dalam ruangan rujukan...

  • Digg
  • Del.icio.us
  • StumbleUpon
  • Reddit
  • Twitter
  • RSS

0 Response to "Sumber Rujukan Bahan P&P"

Post a Comment